AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Samostatná finanční účetní / Zákaznický servis

Obchodní společnost se sídlem v Praze 9 - Horní Počernice hledá do menšího kolektivu - kolegu/kolegyni na pozici Ekonomický manažer/ka + zákaznický servis.

Náplň práce ekonomická oblast:

- kompletní vedení podvojného účetnictví společnosti včetně zpracování mezd
- vypracování měsíčních reportů IS a BS podle skupinové metodiky
- příprava a zpracování měsíčních přiznání k DPH a kontrolních hlášení
- příprava a zpracování dalších daňových přiznání vyplývajících z charakteru fungování společnosti (silniční daň, apod)
- příprava a zpracování bankovních příkazů tuzemských i zahraničních
- komunikace s příslušnými úřady a státními institucemi
- zpracování ročního daňové přiznání z příjmu právnických osob

Náplň práce zákaznického servisu:

- příjem objednávek od zákazníků a jejich zpracování – objednávání zboží u zahraničních poboček skupiny,
- zajišťování zahraniční a tuzemské dopravy pro dovoz zboží a jeho distribuci zákazníkům
- vedení skladové evidence ve spolupráci s externí firmou, která pro nás zajišťuje skladovací služby
- vystavování příjemek, výdejek a faktur v ekonomickém SW společnosti (POHODA)
- další činnosti související s logistickým zajištěním činnosti firmy
- tato logistická činnost je silně podporována vedením společnosti

Požadavky odborné:

- dobrá znalost anglického jazyka (italština jako další jazyk je výhodou ale nikoli nutností), denní komunikace v angličtině – mluvená i písemná forma
- ekonomické vzdělání a praxe ve výše popsaných činnostech – ideální předchozí působení u obchodní společnosti např. dceřiné pobočky zahraničního koncernu
- zkušenosti s přípravou měsíčních reportů v anglickém jazyce – výsledovka a rozvaha, cash flow
- zkušenosti v práci s technickými výrobky (společnost pracuje v oboru stavebnictví)

Požadavky osobnostní:

- opravdové zaujetí pro svěřenou práci
- komunikativní a proaktivní přístup k zákazníkům i spolupracovníkům
- pečlivost
- týmová spolupráce s ostatními zaměstnanci jako nezbytný faktor
- schopnost odolávat nárazovým stresovým situacím
- ochota přijímat nové požadavky a podílet se na rozhodování dílčích firemních procesů a činností

Nabízíme:

- nástupní mzda 45.000,- Kč (po ZD - navýšení 50.000,- Kč)
- stravné
- 5 týdnů dovolené
- možnost práce z domova
- práce v malém a příjemném kolektivu
- klidná lokalita

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Mzda

45000-50000 Kč/měsíc

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Kontakt

Axial Personnel Agency, s.r.o.
Jana Zimmermannová
Telefon: +420 234 715 000