AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

ÚČETNÍ - Admin. specialista (HPP,40-50 tis.Kč,Home-Office)

Pro našeho klienta, společnost se specializací na velkoobchod ve zdravotnickém sektoru, hledáme vhodné uchazeče na pozici ÚČETNÍ - administrativní specialista.

Máme zájem o zkušené uchazeče se zájmem o stabilní zaměstnání s rozšířeným Home-Office. Nástup možný dohodou, počkáme i na uchazeče s výpovědní dobou.

Hlavní oblasti odpovědnosti:

- Vedení účetnictví
- Mzdové účetnictví (5 zam-ců)
- Priprava čtvrtletních výkazů pro banku a ročních výkazů
- DPH
- EORI
- Vystavování faktur
- Vytváření platebních příkazů
- Komunikace s dodavateli, klienty a jinými subjekty ohledne fakturace a administrativy
- Vypracování tabulek v Excelu a mesičních report o ziskovosti firmy
- Veškerá práce spojená s back office a administrativou firmy

Nabízíme:

- Práci na plný úvazek s mozností Home-Office
- Pracovní notebook a telefon
- Stravenky
- Možnost karierního růstu
- Možnost variabilní odměny na základě osobního hodnocení

Požadujeme:

- Minimální zkušenost 3 roky ve vedení účetnictví
- Velmi dobré znalosti Ms. Excel, dobra písemná komunikace
- Absolutní spolehlivost a motivace
- Rychlost a flexibilita při řešení problémů
- Angličtina bude považována jako plus, ale není podmínkou

Pokud Vás nabídka zaujala, prosím pošlete své CV k rukám pana Haladeje. Děkujeme.

Vzhledem k počtu reakcí budou osloveni pouze kandidáti, kteří postoupí do dalšího kola.

DĚKUJEME, ŽE JSTE OSLOVIL NAŠI AGENTURU ZA ÚČELEM VYHLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ. JAKO SPRÁVCI OSOBNÍCH DAT JSME PODLE ZÁKONA Č. 101/2000 SB., O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ POVINNI, VYŽÁDAT SI VÁŠ SOUHLAS K ULOŽENÍ VAŠICH OSOBNÍCH DAT. TENTO SOUHLAS MŮŽETE KDYKOLI ODVOLAT.